Merhaba sevgili anneler , anne adayları 6+4 günlük hamileyim hergün buraya giriyorum sabırsızlanıyorum ayın 20 sinde kalp atışlarını dinlemeye gidicez yaklaşık 8 haftalık olmuş olucak aynı haftalarda olanlar yazarsa birlikte yaşadıklarımızı paylaşalım, kontrollerimizi sıkıntılarımızı benim ilk gebeliğim yardımlarınızı bekliyorum![]