Çocuk doktoru bi arkadaşım bebeklerde koltuk altı ölçer dışında bişey asla kullanmadıklarını ve güvenilir olmadıklarını söyledi.
temassız olanlar ortam sıcaklığından etkilendiği için doğru sonuç vermeyebiliyor. Kulaktan ölçerler bana çok hijyenik gelmiyo, problarını sürekli değiştirmek gerekiyor kulağa bir kez soktuktan sonra atılmalı.
braun koltuk altından ölçen alıcam ben🥰