S02_ Kızlar hayırlı akşamlar hepinize bi kaç eksiğim kaldı onlarda da kararsız kaldığım yada bilmedim için size sormak istedim bebek bakım yağı, deterjanı, şampuanı, bezi hangi marka almalıyım bi yardımcı olur musunuz 🙏
Hello22 S02_ deterjan uni baby sıvı detarjan tercih ettim. Şampuan mustela saç vücut şampuanı Bezi sleppy bio natural aldım 🤗 Bebek yağı almadım henüz ama losyon kullanmayı düşünüyorum.
gldn065807 S02_ şampuan eğer butcen varsa mustela yada sebamet al canım deterjan ben dalının sivisjni kullanmıştım bezde pirima kullandım oğlumda diğerleri pişik yapmıştı büyük ihtimal bundada öyle olcak
yusufcukbccegi S02_ S02_ bez olarak sleepy bio natural aldım bugün ,hepsi burada da ikinci ürün 1. tl kampayası vardı.bebek yağı ve gögüs ucu kreminde Incia markasını tercih ettim.deterjan olarak siveno markası.Şampuan almayacağım kendi sattığım organik sabunlar var onlarla yıkayacağım bebeğimi.
Deletedmom_5 S02_ bakım yagı ve şampuan Johnsons baby kullanıyorum, bebek deterjanı dalin sıvı deterjan kullanıyorum, Bez olarak bimin Jenny willy bebk bezini kullanıyorum. Hepsinden memnunum hem hesaplı hem kaliteliler👍🏻
burcunlu S02_ bebek bakim urunlerinde kesinlikle mustela, deterjan icinde granullu oneriyorlar dalin ve duru iyi diye biliyorum yumusatici unibaby kendim deneyecek gunlere gelemedim ama yigenlerim minik daha hep bunlari kullandilar😊 bez galiba bebege bagli birine prima iyi geldi birine sleepy
EdaKzltaa1 S02_ şampuan pişik kremi ve yağ olarak Mustela nın ürünlerini aldım kullanan arkadaşlarım çok çok memnunlar. Deterjan olarak da çok araştırıp Minoris markasının deterjanını aldım tamamen organik bir ürün. Bez olarak molfix yenidoğan aldım şimdilik tabiki onu deneyerek göreceğiz :)