emineisk28 arkadaşlar 3 gün önce test yaptım iki kez silik çıktı bugün adetimin 2 günü daha olmadm test yaptım iki çizgi vardı hamile miyim
Omay0707 Testi yüklersen bizde bakarız 😁 kan testin 6 gün önce negatif ti sanırım bende aynı durumu yaşıyoruz inşallah hamileyizdir
emineisk28 Omay0707 kan testim 0.78 ama doktor dediydi bi hafta sonra gel yokta diyemem varda diyemm demişti
Deletedmom_85 İhtimal yüksek gibi iki üç gün sonra tekrar yapmanız da fayda var. Daha net sonuç alabilirsiniz diye düşünüyorum
Omay0707 Omay0707 emineisk28 bu üstte paylaştıgım linke tıkla ve resimi o kutu koy yüklendikkten sonra link cıkıcak onu kopyala ve buraya yapıştır
Omay0707 emineisk28 resim olmadı canım yok 6 gündür yapmıyorum gögüs hassasiyetin ve akıntı yoğunlugın varmı