Kızlar 6 günlük olduk biz bugün topuk kanı aldırdık bir de hemşire d vitamini verdi monovit D3. 3 damla verdim iki saat sonra bebeğim huysuzlaşmaya başladı. Gaz sancısı var idrarı da yeşil renkte gibi. Acaba bizim gibi yan etki yapan var mı kullanmayı düşünmüyorum bu damlayı. Ocean almayı düşünüyorum yarın memnun kalan var mı