Merhaba bugun bebeğimin cinsiyetini öğrendim rabbim gönlüme göre verdi kız istedim hep kızmış çok sevindim ama bir yanım buruk kalbinde kireçlenme varmış ne anlama geliyor bilmiyorum korkulucak bişey yok dedi doktor 4lü tarama testi istedi bugun yaptırdım inşallah sonuçlar iyi gelir başına böyle bişey gelen var mı varsa nasıl bir tedavi uygulandı beni bilgilendirirmisiniz benim ilk gebeliğim bu arada