ikimelekannesii22 iyi bir kadın doğumcu bul özellikle tüp bebek merkezlerinde çalışanlardan çünkü öyle doktorlar daha çok çözümcü ve ayrıntıcı oluyor. Benim doktorum tüm tahlilleri yaptı ve her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlattı biz o kadar yorulmuştuk ki olmamasından direkt tüp bebek istiyoduk artık. Ama bunun bile aşamaları var tek tek anlattı doktor. O yola kalmadık Allaha şükür bi de ben öncesinde doğal yağlar kullanmaya başlamıştım onun da etkisi olabilir diye düşünüyorum. Bi de stres yapmamaya çalışın dicem ama çok zor biliyorum. İnşallah tez zamanda Allah gönlüne göre verir🙏🏻