MiniMiniKus ya şöyleki Oğuz beyde arkadaşım 2 kez doğum yaptı ama doğum şeklini beğenmedim şöyleki ben istiyorum ki doğum başlayana kadar odamda sancımı çekiyim arkadaşım orda yaparken bütün hamileleri aynı odaya alıyorlar hepsi aynı yerde insanın psikolojisi bozuluyor o yüzden tercih etmeyi düşünmüyorum