Dyg34 biz de 15+3 olduk biraz sıkıntı ve stres yapıyorum kendime okuduğum bütün olumsuz şeyler benim başıma da gelir mi diye geriliyorum sizde de var mı bu durum.Bir de sabah erken kalkamıyorum kahvaltıyı geç yapınca öğlen yemeği yalan oluyor 😞 ona rağmen 3 kilo almışım.sizler nasıl besleniyorsunuz nelere dikkat ediyorsunuz?