Tugbaa2937 öylede zor kadın doğuma muayene oluyorsun takip açıyor sana mhrs sisteminde Takipli olmazsan bölüme hiç bi şekilde randevu alamıyorsun. Ben kadın doğum muayene oldum takip açtı bana perinatolojiye randevuyu çok zor buldum. Hatta ist Avrupa yakasında oturuyorum bulduğum randevu Anadolu yakasında yapıştım hemen valla. Nerden bulursanız alın çünkü çok zor