Aysemin54 Melkeylmz evet genelde net bellı olur ama 20.haaftaya kadar tam net olmax bıde bebeğin kndını gosterip gostermemesıylede alakalı
Fatma-cnr06 Melkeylmz benım 16. Haftamda net bellı olmustu 14 haftalıkken tahmnde bulnmstu doktorum 16 da kesndı ıyı bır doktrsa goreblıyor kesn oluyor yanı
Aysemin54 Melkeylmz bnm oğlan kendını hep sakladı doktor erkek dedı hep ama fostermeyınce net olamadı 21.haftada gosterdı pipisini 😂
Melkeylmz Fatma-cnr06 benim doktorum 13 haftalıkken erkek olabilir dedi o zmn 17 haftalık net olabilir yani ☺️☺️
sehrengiz_8 Melkeylmz canım bebeğin pozisyonu cinsiyetini gösterirse belli oluyor ben 12+6 da öğrenmiştim cinsiyeti şu an 16+6 haftalığım pozisyonu güzelse cinsiyeti de belli olur
teletabi Melkeylmz oğlum 16 haftalıkken öğrenmiştik. Erkek demişti değişmedi. Yine hamileyim 3 hafta sonra randevumuz var 16 haftalık olucaz inşallah öğrenebilriiz bunda da 🥰
Fatma-cnr06 Melkeylmz bnada erkek olablır demıstı doktruö yızde 60 faln demıstı 14 haftalıkken 16 da kesn erkk demıstı yanı sızınde kesn olur dıye dusnuyorum rabbım gonlunuze gore versın 🌸