Pelinzade Kızlar geçen sene belimden iki kere sıvı alındı rahatsızlık geçirmiştim şimdi epidural Doğum da belden iğne vuruluyor ya bir sorun çıkıyor mu ya da sezaryen olurken belden mi iğne vuruluyor