merve4444 1 aylik bebegim anne sutuyle doymuyor aptamili icmedi sma deneyeyim dedim 2 gundur verdiginde karin gurultusu ve ishal oldu kullanip ayni sikayet yasayan var mi yoksa üsüttümü acaba bu virusten dolayi hastaneye gitmeye korkar olduk.
Deryabelinay merve4444 Canım sana tavsiyem sütüm yetmiyor deme bol bol emzir emzirdikce gelir veya en azından mamaya para verene kadar süt artırıcı çaylar yiyeceklere ver anne sütünün yerini hiç bir şey tutmuyor kızımda 3 sene önce cahildim yetmiyor dediler de dediler mamaya başlattılar günde 3 defa veriyordum kalan aralarda emziriyordum sonra tamamen kesildi sütüm ne kadar çok emerse o kadar geliyor sut
ratatosk merve4444 sma kullanıyorum doğduklarından beri hiç öyle bir sorun yaşamadım. Üşütmüş de olabilir mama da yaramamış olabilir her bebek her mamayı kabullenemiyormuş sanırım. Bi kaç gün gözlemleyin devam ederse doktorunuza danışın
Nymphadoraa merve4444 ben doğduğundan beri sma optipro veriyorum sıkıntımız yok şükür. Siz hangi sma dan veriyorsunuz?
merve4444 Deryabelinay sut arttirici cay ve bestlak damla kullaniyorum ama her sağmamda 30 50 ml süt cikiyor emzireyim diyorum memeyi agzina alinca uyuyo hemen emmiyor dogru duzgun anne sutu verip ustune mama yapip veriyorum mecbur😑
merve4444 ratatosk aptamilide icmiyo smayı iciyo ama nedense aksamlari karın guruldamasi oluyo bide hep smayi verince yarim saat sonra acikiyor tekrar ölcegini fazla koysam zarar verirmi
ratatosk merve4444 kutuda yazan ölçeğin dışına çıkmayın 30cc ye 1 ölçek olacak şekilde. Fazla koyunca tam erimez ya da katı olur. Bana sma yı doktor önermişti takip edicez yaramazsa değiştiririz demişti çok şükür sıkıntı çıkmadı.
merve4444 ratatosk ya aptamili icmedi smayi ilk basta istahla icti begendi hatta acaba mamadan degil de üsüttümü bilmiyorum
ratatosk merve4444 üşütmüş de olabilir. Sma optipro en çok önerilen mama hatta daha bugün kontrolde doktor fiyatına bakmayın mamanız çok güzel bunla devam edin dedi.
Nymphadoraa merve4444 üşütmüş olabilir o zaman takip edin birkaç gün. Devam ederse de mama iyi gelmiyor olabilir. Doktorunuza danışırsınız. Geçmiş olsun