Cnncagman Kızlar normalde sezeryan doğum yapınca 2 gün hastanede kalınıyordu şimdi 1 güne mi düşürdüler
Denizyildizii Cnncagman 4 sene önce sezaryen oldum 1 gün kaldım. Artık dikişler estetik cabuk iyilesiyor. bi sorun olmadığı sürece 1 gün yetiyor
Erol Cnncagman canım osana baglı afadersin ilk gazını cıkarırsan cıkarıyor lar yoksa kalıyorsun benle gelen hep cıktı ben üç gün kaldım cıkaramamıştım
Rabiasaglam 1 gün kalıyosun daha sonra sana gazını ve dışkını çıkarıp çıkarmadığını soruyolar eğer bunlardan birini yaptıysan gönül rahatlığıyla çıkarıyorlar