Esila_kayacan Hanımlar kızımın eli yandı bende travazol sürüyordum hep kurudu yarası ama sarı gibi sanki kaç kişi dedi kurumuş ama o hep iltihaptır altındaki felan biri dedi susam yap bilmiyorum biri kabuğu kaldır dedi kafam kaldırmadı böyle şeylere nasıl yapayım🥺lütfen yardımcı olur. Musunuz bana kızımın eline ne iyi gelir şehir dışındayım sağlık ocağı uzak diye gidemedm ve de kurudu hemen acımıyorda o yüzden üstlemeedm ne iyi gelir lütfen yardımcı olur musunuz https://www.hizliresim.com/d62e4l7
eminenura Esila_kayacan yanığa kantaron yağının çok iyi geldiğinç biliyorum ama böyle bir kabuklu yaraya kullanılır mı bilmiyorum kuzum
Mucizem0405 Esila_kayacan travazol niye sürdünüzki mantar kremi o yanık için değil 🤷🏼♀️ Kurumuş bir işe yararmı bilmiyorum ama yeşil elmayı kesip üzerine limon sıkın sarın yanık izi falan kalmaz normalde ama kurumuş bu yara işe yararmı bilemedim 🤷🏼♀️
Vesayre Esila_kayacan zeytinyağı kullanin hem iz kalmaz hemde cabuk iyilesir bn çocukken yari vucut yanmisti annem hep zeytin yagi sürdü
Hilal-95 Esila_kayacan valla kantoron yağı çok iyi geliyor diye bılıyorum ama tabı eczaneci yada dr daha iyi bilgilendirir sizi kıyamam geçmiş olsun
Defne74 Esila_kayacan yanık için silver kremi kullanılır travazol mantar kaşıntı kremi siz bi saglık ocagı yada eczaneye danışın
Bilgeveyis Baştan yanlış Bi uygulama yapmışsınız ama yara kurumuş kavlatmayın arkadaşların dediği gibi kantoron yağı sürün yada eczaneye gidip krem alın onu sürün biraz izi kalmaz en azından yoksa şuanda iyileşmiş gözüküyor kabuğu kendi atacaktır zamanla
Esila_kayacan Bilgeveyis Kabuğu tutmuş yani iltihap felan da gelmiyor bilerek sarmadm çünkü suyu akıyordu ya derisi kalkmıştı kurusun diye çok şükür hemen kurudu acımıyorda acısa anlardm söylerdi ama altı hep iltihap gibi dediler felan korkmadm değil
Asliziyaumay35 Esila_kayacan Kabugun uzerine zeytinyagi surerek yumusatin kendiliginden kalkmasini sagladiktan sonra madecasol krem surun hucre yenileyici ve besleyicidir yanik izini yok eder ve cabuk bir sekilde iyilestirme saglar eger krem yoksa elinizde kantaron yagi surun
handenur__ Esila_kayacan benim eşim ocakçı ve yüzü komple yandı brn yumurta akını çırtim hep böle muhallebi kıvamına gelene kadar onu sürdüm ve kısa sürede geçirdi çok şükür