Sabah hastaneye muayeneye gittim sancım ve açılmam yoktu. Eve geldikten sonra sancım başladı bu sancilar diğerlerinden çok farkliydi 10 dakikada bir şiddetli şekilde geliyordu bir kaç saniye sürüp duruyordu akşam sekize kadar bu şekilde devam etti saat 10 gibi artık dayanılmayacak hale gelince hastaneye gittik 5 cm açıklığım vardı direk yatisimi yaptılar saat ilerledikçe sancılarım artık dayanılmayacak hale geldi. Beni sezaryene alın diye çok bağırdım. Ama kimse almadı 😅 saat ikiye doğru doğumum basladi suyum gelmediği için onlar patlatti. Saat tam 2.30 da bebeğim doğdu o an bütün sancılarım gitti yerine mutluluk geldi. Dikislerim biraz zorladı beni. Ama geçti gitti çok şükür yavrumu kucağıma aldım. Rabbim hepinizin bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲🤲🤲 Çok güzel bir duyguymus Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ☺️☺️