Hacer8601 TubaaTacinik maşallah.sezeryan mı yapacak canım. Ne zaman dedi doktor.benim de 37+6 3700.27 temmuza seseyan yaparım dedi iri dedi de.
Irmakgcgn TubaaTacinik ayy bebisiniz iri mi birazcik. Bende benimki cok sisko diyordum. 37+2de gittim 3280 di . Sizin 4u gecer eger 40 haftayi bulursaaa
TubaaTacinik symnrakyz fazla birşey yediğimde söylenemez aslında sıcaktan dolayı bollll su ve karpuz yedim 🤣
Ecocan TubaaTacinik suyu cok iciyorum karpuzu da yiyorum da seker orani yuksek oldugu icin de korka korka yiyorum acikcasi