Sabah doktorum aceleyle çatı muayenesi ve açılma var mı diye baktı uzun sürdü kanama olabilir dedi . Kanamam yok fakat kasıklarımda ağrı var normal mi? Açılmam da yokmuş zaten hiç . Muayeneden sonra açılmam olmuş olabilir mi 36. Haftadayım daha erken mi