Kızlar 37.3 haftalığım Bugün nst de 100 ü bulan hatta biraz da geçen sancılarım oldu fakat ben hissetmiyordum eve geldiğim de de hafif bel ağrısı ve karın sertleşmesi oluyor bu doğum sancısı mı? Sabah 5buçuktan akşam 5 e kadar hastanelerdeydim yorgunluktan olabilir mi ? Üstelik çok tedirgin oluyorum korku kaplıyor içimi dua edin kızlaar🙄