Bende aynı şekilde düşünenlerdenim 11 aylık evliyim 8. Ayında bebek istedim eşim istemiyordu bir şekilde ikna ettim bir denedik olmadı ikinci denedik olmadı ama artık cok yıpranmıştım cünkü takıntı haline getirmiştim belirti aramaktan ay başım döndü belirtimi ay sıcak bastı belirtimi sürekli gögüs kontrolü 😅 sonra kendime üzüldüm ya gideyim memlekete hava alayım dedim üstüne düşmeyi bıraktım hic bir belirti yaşamadım aramadım çünkü sadece tek beni rahatsız eden sağ kasık batması birde baş dönmesi yaşamıştım ama genede hamilemiyim sorusu yoktu kafamda ama hamile oldugumu ögrendim . İnanın beyniniz hormonlarınız strese gelmiyor ve korktugunuz ne varsa size onu yaşatıyor acabalarla yaşamaktan uzaklaşmak gerek..