minikcivcivim esmerrmm nane limon içebilirsin canim çok fazla limon sıkma ayriyeten birde diğer postunu gördüm sanırım grip geçiriyorsun bence şuan gribiniz çok ağır geçmiyorsa evde nane limon ile atlatmayı deneyin tabi ki covid şüpheniz, temasınız yoksa.
Nurgulvrl_ esmerrmm yeni grip atlattım ve parol ve nane limonla geçirdim canım her gün de içiyodum. Nane limon içebilir miyim diye sormuştum bu arada doktora onay aldığım için içtim. Size de çok geçmiş olsun.. 🙏🏻
esmerrmm BurcuGorkem yani nane limon iciliyormu . Bitkisel seyeler hamilelikte zararli ya ondan sorimda bilenler yardimci olsun 😔
esmerrmm minikcivcivim bu arada limon yok sadece az bisey nane koyucam bide yesil elma kaynaticam icicem olur demi
Gzmm14 minikcivcivim Bende üç gündür ıhlamur içiyorum akşamları boğazlarım çok kötü. İki kupa arka arkaya içiyorum, bir limonun tamamını iki bardağa bölüyorum. Neden limonu çok sıkmayın dediniz acaba ? 34 haftalığım bende.
minikcivcivim esmerrmm o zaman gitme canım boğazına viks sur biraz bagdemcigin şişmiş olabilir Benim de geçen hafta şişti bagdemcigim üstü açık uyumusum sağlık ocağına gittim doktor direkt sen neden geldin şüphen yoksa bak koridorda kim varsa hepsi pozitiftir dedi korktum açıkçası.
minikcivcivim esmerrmm olur neden olmasin sicak bi su bile olur balim bagdemcigin ağrıyor sonucda. Sar biraz boğazını canim sıcak tut geçer inşallah 🙏🏼 yutkunurken ağrı oluyor mu ?
esmerrmm minikcivcivim tamam cnm . Evet cok agriyor aglicam artik 😪 cok caresizim bisey olur diye biseyde icmeye korkuyorum
minikcivcivim esmerrmm anladım canim sen bagdemciklerini üşütmüşsün. Bak canim o naneyide kaynat biraz taze birazda kuru nane kat içine kaynat içerken de boğazına viks varsa onunla masaj yap sar ve naneyi iç sıcak dursun biraz geçer hemen🙏🏼🙏🏼
minikcivcivim esmerrmm Aynen canim dikkat et geçmezse gidersin ki bize yazicaklari ilaç da parol dışında olmuyor malesef. Ondan içeceğine nane limon yapmak en mantıklısı.
minikcivcivim Gzmm14 limon kansızlık yapıyor diye biliyorum canim o yüzden önerilmiyor. Çok geçmiş olsun🙏🏼 bende 34 haftalığım geçen benim de boğazım ağrıdı önereceğim tek şey boğazını sıcak tut balim 🙏🏼 uyumadan once sar. Geçer inşallah hamilelikde çok zor oluyor ya🤦♀️
Gzmm14 minikcivcivim İnsanlar artık şu dönemde hasta olmaya bile korkuyor 😔 çok büyük salgın var bence, size de çok geçmiş olsun. 🌸 Hayırlısı ile atlatalım inşallah 🙏🏻☺️ Çok teşekkür ederim 😘
minikcivcivim Gzmm14 aynen öyle özellikle gebelikte çok korkar oldum. Şükür grip felan olmadım boğazım ağrıdi onuda atlattım. Sende atlatırsın inşallah canim 🙏🏼🌸çok çok geçmiş olsun 🌸