Havvane bende burda bekleyim 33 haftalıkken gittim 2300 dü 35 e girdim yeni bugün gittim 2330 olmus sadece 30 gram almış doktorum da aynı şeui söyledi 😒😒 plesentası suyu herşeyi güzel , kan haplarımı da alıyorum d vitamini de kendim kilo almışım bebek almamış bende üzüldüm cok