Hayal_et07 Hanımlar hamile kaldıktan sonra tüylerim geç çıkmaya ve azalmaya başladı. Bu durumu yaşayan var mı? Doğum sonrası bu durum devam eder mi acaba 😅
Mehtap23 Hayal_et07 bende tam tersi olmayan yerdede çıkmaya başladılar😂 karnımda tüy yoktu şimdi saç olmuşlar 😂😂 biraz abartmış olabilirim ama gerçekten olmayan yerde bile çıktı🤔
anneadayii42 Hayal_et07 bu duruma sinirlenecegim aklima gelmezdi ama dogum oncesi kuafore gitmek istiyorum hala cikmayan yerler var bekliyorum gelsinler diye sjjssjd çok aşırı bi azalma vs değil ama var
oznurack Mehtap23 ay bende de tam tersi zaten hormon bozukluğu yaşıyordum şimdi normalde çıkmayan taraflarda bile ince ince tüyler çıkmaya başladı bıyık tüylerim inceydi onlar bile kalınlaştı 🥺 bi elimde ip bi elimde cımbız geziyorum
HilalYlmz Hayal_et07 ben ben ben oh mis gibi 😂 geç çıkıyo bazı yerlerde hiç çıkmıyor bildiğin kıl değil incecik tüy gibi 😂😂
Nnurdan Hayal_et07 canım benimde öyle zaten yoktu iyice azaldı saçımın uzaması bile yavaşladı doğumdan sonra normale dönüyor ama
Mehtap23 Hayal_et07 bence gebelikte çıkmaması büyük şans zırt pırt koca göbekle bide bununla uğraşmıyorsun. Sinir bozucu bişey 🤷♀️😀 daha dün hallettim göbeğim izin vermiyor resmen savaş verdim gecede ağrıdan uyuyamadım. Sanki dayak yemiş gibiydim. Oysaki vücut temizliği yaptım😂
Meleklerimmm3 Malesef hormonlar doğumdan sonra normale dönünce eskisi gibi oluyor ilk hamileliğimde de öyle oldu azaldı gec cıktı ikinciye hamileyim yine aynı az ve gec cıkıyo doğumdan sonra eskisi gibi ama keşke hep böyle olsa 😂😂