Anneler ilk gebeliğimde 18 de hissettim şuan 15+5 im vajinanın biraz üstünde solda böyle çarpıp geçiyo gibi balon patlaması gibi hafif hareketlenme oluyo bebek olabilir mi bağırsak hareketi değil ondan eminim çünkü dediğim yerde bu kadar erken hissedilir mi hafif oluyo hareketlenme 🤷♀️