Seyma-turan1 İkili tarama testini yaptırmayan var mı? Ben yaptırmak istemiyorum. Sonuç ne olursa olsun başımın üstünde yeri var sonuçta. Olumsuz bir şey çıkmasına karşı hamilelik döneminde kendimi yıpratmak istemiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Fadikb Seyma-turan1 ben yaptırdım hatta fetal dna da yaptırdım ama bu bebeğimi sonuca göre aldırmak için değil Allah’tan ne gelirse başım üstüne. Ben ona göre kendini hazırlamak için hem maddi hem manevi çünkü bu çocuklar özel çocuklar eğitimleri felan çok farklı tabiki Buda maddiyat demek. Şükürler olsun temizdi sonuçlarım 🙏
merveees Seyma-turan1 doktor seçenek sundu aldırmıcak yaptırma dedi benim ilk bebeğim merak ettiğim için yine de yaptırdım sonuçlarım çıkmadı daha. Yaptırmayan çok insan var tercih meselesi
Seyma-turan1 merveees benim de ilk hamileliğim o yüzden kendimi çok üzerim diye korkuyorum. İnşallah sonuçların çok iyi çıkar canım