YldzBiden Hayalll aynı kaderi paylaşıyoruz canım bende sekiz saat çalışıyorum ayakta bir an önce izne çıkmak istiyorum hiç uzatamam doktoruma bir hafta kıyak geçecek bana rica ettim
Hayalll YldzBiden aynen beni de bir hfda erken gosderdi o sekilde one cekdi iznimi knusdm cnku duramiorm artk diye zorlnmaya basladim kske dayanilck bi is olsa sonuna kdr kalsam ama malesef ozel sektorde bole bi sans yk cnm bebeklerimz dha onemli
Gnc16 YldzBiden ya onceden rapor alabılıyomuyuz nasık okuyo o sıgorta kabul edıp paranı genede alabılıyonmu 5 aya gırcem bnde ınsallah 32 ye kadar dayanamazsam doktorum erken rapor yazarsa sıgorta onu kabul edıyormu acaba bılgısı olan varmı
Nurayy28 Gnc16 oyle bi sansin yok az az rapor verir idare eder seni fazlasini yapamaz birde 32. Haftan dolunca çok bir ödenek almazsin raporu cok kullandığın icin
Bahar54 YldzBiden ozellerde veriyorlar 20 gune kadar ben o sekilde aldim devlette yanasmadilar rapor isine malesef :)
SyhnHtp Minicin evet tabiki hakkımız illa 37 ye kadar çalışmak zorunda değiliz. Hatta bir arkadaşım işyerinden kontrol için doktoragitti 36.haftasında, doğum yaptı izne mecbur ayrıldı:)
Nurayy28 YldzBiden 32.haftada cikicam calismicam bende doktr rapor alip is yerine verilecek onlar sigortaya bildiriyor baska bi fikrim yok prosedür nasıl işliyor
Gnc16 Nurayy28 yukarda bı arkadas bır hafta erken gosterdı yazmıss banada bole bısı lazım ozaman kadarda 1 hafta rapor alırsamm heralde ınsallah olur
Ozgun 32 oldum ben 37ye kadar çalışabilir raporu alacağım bugün 37. hafta da kurban bayramı tatiline denk geldiği için 36 da ayrılmış olacağım yani 4 haftam kaldı dayanabilirim umarım
mervesarp2005 Ozgun bendr 36. Haftamdayım. 37 ye kadar çalışabilir raporu aldım. Bu hafta son. Cuma gününden sonra ayrılıyorum inşallah. Ama gerçekten bu hafta iyice zorlanıyorum oturarak çalışmama rağmen
humeyraa Melike03 Merhaba benim 32. haftam 24 ağustos kurban bayramına denk geliyor. 32+3 yada 4 te rapor almamız sıkıntı olur mu acaba ?
Ayyucenefes YldzBiden ben izne ayrıldım 😇😇 37. Haftaya kadar çalışmıştım ama son iki hafta çok zorlandım işe giderken ama başardım 😊😊