Sari2308 ay valla o ağrılar hiç geçmiyor sanki o haftalarda oldu bendede doktora yazdım gel dedi gittim Yolundaydı herşey smdi 10 haftalığım yine var ama biraz daha bıçak batar gibi bugun olan sol tarafında oluyor agri hep acile gittim doktormla görüştüler yarın gelsin bı bakalım dedi idrar testi felan aldılar yarın gidecem inşallah yolundadir herşey