En iyi temizlik yapmak tetikler 😬😂 ilk oğlumu 38+6 da doğurdum. Bir iki gün önce tv de bi programda bişi itip kakmayın uzanmayın işte ben öyle yaptım doğum oldu tarzında bi konuşmaya denk gelmiştim . İçimden yok ya artık o kadarcıktan bişi olmaz demiştim . Doğumun başladığı sabah kardeşimle evde temizlik yaptık . Gardolabımın üstünü falan sildim merdivene çıkıp ( normalde yapmam bu kadar niyeyse o gün yapasım tuttu) akşama suyum gelmişti . 🥲😅şimdi hiç bir şey yapmıyorum vaktinde gelsin diye ev kirli olursa olsun zorlamayacagım kendimi . 35+4 deyiz