Tgb91 Byz_C ben yarın giricem 23+3 hastane geç olabilir dedi ama kendi doktorum geç değil dedi bende tereddütlüyüm yarın anlicaz 🥰
Byz_C Minnosluk yani geç kalmış sayılmam değil mi randevu bulamadım çünkü iki hafta sonraya anca buldum o da normal muayene için doktor ileri bi zamana detaylı randevusu vericek muhtemelen 😌