Burcu-10 Kızlar merhaba 10.haftamdayım şuan mide yanmasından kıvranıyorum bu durumu yaşayan var mı ? Ne yapsam geçer
Zeynepdogan Burcu-10 sut iyi geliyo canim yudum yudum ic geciriyo bide ilac var bn kullaniyorum iyi geliyo ama doktoruna sorup oyle ilac kullan canim
NESLIHAN_ Burcu-10 süt bal tarçın ılık iç gece yatarken mideye iyi geliyor birde şurup yazıyorlar ama doktora sorman lazım 😇 inşallah süt iyi gelir bana çok iyi geliyordu süt bal tarçın
NESLIHAN_ Burcu-10 birde yatarken yanına leblebi ve kara üzüm karıştır gece uyanınca mide yanması ya da mide ekşimen olsa da olmasa da bir avuç ye su için hemen yat mideyi tutuyor canım 🤭
Berdefse Burcu-10 Hafta olarak erken önerilmez belki ama ben çok çektim gaviscon süt soda vs hiçbiri iyi gelmedi doktoruna da sor önce benim doktorum lansor içebilirsin dedi. Bigün içiyorum 3 gün iyiyim.