Esra-sari evet yağı da satılıyor. Tüyleri aldıktan sonra uyguluyorsunuz ben almıştım ergenlikte ama verimli kullanmamıştım. Bu arada babaanneme annesi bahçeden toplayıp sürmüş. Hiç tüyü yok, gençliğinde de tek tük varmış bacaklarında bile. İşe yaramış ama nasıl uygulandı emin değilim.