Kızlar merhaba 37 haftalık gebeyim. Çok fazla çatı ağrım vardı yürüyemiyordum. Çatı ağrım pilates topunda zıplaya zıplaya hafifledi iki gündür iyiyim. Şimdide kasıklarıma dikenler batıyor. Sürekli yine yürütmüyor. Kanala inmemişti acaba kanala mı iniyor. Hafif belime vuruyor dikenler batıyor gibi ve çocuk her hareket ettiğinde canım yanıyor durmuyor yerinde 😣