BuseArac Merhaba karnı burnunda,sıcaktan bunalan anneler 😃 Anne yanı beşiklerinizi nerden ve ne kadara aldınız ? İnternetten alıp memnun kalan var mı ? Ankara’da yaşıyorum bu arada, teşekkürler ♥️
iko58 BuseArac e bebekten almıştım brevi marka. Kullanıyorum ve çok memnunum sallanabiliyor ve hiç ses çıkarmıyor. İndirim takip edip almıştım 800 yada 900 dü tam hatırlayamıyorum ama kesinlikle tavsiye ederim.
Kubraumit BuseArac Bende prego santa maria ya bakmıştım internetten videosunu falan izledim gayet kullanışlı geldi onu almayı düşünüyorum simdilik
Nidanurfirat Bebekonfor dan aldım. İnternetten yatagı uyku seti içinde sallanıyor ve malıda güzel. 250 tl idi
zeydefem BuseArac Bebekonfor a bi bak istersen piyasaya göre çok uygun veriyorlar ben ordan iki tane anne yanı bi tane de normal beşik aldım
Meriz E bebekten 240liraya aldim 4 tarafi kapalı ama anne yani olarak kullanılıyor. Sallaniyor ve çok pratik
melektb Ravzamm tamam canim sagolasin bende park yatak dusunuyorum uzun sureli kullanmasi icin ama gorunus olarak cok sık degil kararsizim..
Ravzamm melektb bende senin gibi park yatak dusunuyodum canm ama sonradan anne yanı olmasını istedim bundan aldim yan tarafini cikarip yatağa birleştirdim
Pinarbeki BuseArac bizde araştırırken beğendik canm yorumlarida çok güzel net satisida mevcut inşallah önümüzdeki ay alicaz bakalım 😊
zeydefem BuseArac anında sipariş oluşturuyorlar o hafta içerisinde elinde oluyo yatak uyku seti cibinlik hediye ediyolar
ozgeya BuseArac almadım ama yakın bir zamanda alacağım bebekonfor sayfasından. Fabrikaları İzmir Karabağlarda,ben gittim gördüm gayet güzel ve kaliteli,en yakın arkadaşıma aldık hatta gittiğimizde.üstelik fiyatları da çok iyi.