Öncelikle merhaba kızlar sabah saat 6:45 de uyandım lavaboya kalkmak için gittim geldim hemen ardından suyumun foşurt diye gelmesi bir oldu hemen Bi duş aldım sonra sancılarımı takip ettim 10 dk da bir derken 5 dk ya düştü Bi yandan sancı geldikçe suyum gelmeye devam ediyordu saat 9 û gösteriyordu ben sancımı evde çekmeyi tercih ettim suni sancı almamak için zaten bugün normal kontrolüm vardı hemen acile gittik doktor tam açılma dedi beni hemen doguma aldılar 1 saat içinde dört beş ıkınmayla oglum kucagımdaydı gayet güzel Bi dogumum oldu yani korkmayın yeterli bence ALLAH herkese kolay dogum nasip etsin bu güzel anımı paylaşmak istedim 😊