Sehermhc evet en onemlisi hayırlı bi evlat olamalari benim Kiz da okula baslicakti 1 ci sinafa cikti kaydi ama dilekce verdim epilepsi hastasi nisan ayinda tedavisi cok sukur bitiyor bende kizimi yormak istemedim zaten simdi erken başlanıyor bizim zamanimizda 7 yaş di 1ci sınıf umarim cok sey kaybetmez suanda mahaalle arkadasi basladi okuldan duz cizgi çalışması yapıyor guzel yazi defterine arkadasimz dan alip yapıcaz hergun