Esmaucar18 Kızlar sezeryan doğum sonrası bu dikiş yanmasına ne yaptınız ölüyorum acıdan ağrı yok sadece yanma cayır cayır yanıyo bi fikir söyleyin nolur
Esmaucar18 ogrencianne35 daha bugün oldum ilk başta çok iyiydim uyuşukluk geçtikten sonra da iyiydim ama yürümeye kalkınca yanmaya başladı öyle böyle değil
ogrencianne35 Esmaucar18 ama daha yeni hastane de degilmisiniz ağrı kesici yaptirin ben 2 gece kaldım hastane de sürekli ağrı kesici yapıldığı için çok agrı sızı yasamadim hastane de
Saripapatyam1 Esmaucar18 dikişlerin düğüm yerleri yanıyordur bol bol yürümeye çalışın yürüdükçe alışırsınız
Esmaucar18 Parsss ağrı yok zaten yanma var o yüzden sürekli ağrı kesici yaptılar o başka bişey ama geçti bugün çok şükür
Esmaucar18 Parsss teşekkür ederiim çok normalmiş yürüdükçe o dikiş yerleri olması gerektiği kadar ayrılıyomuş ondanmış