Maviboncuk-06 çok sıkışırsan tuvaleti de zorlama canım 5-6 saat dayansan yeterli, insallah çözümü olan şeyler verir doktorunuz sağlıkla gelsin bebeğiniz, fakat enfeksiyon geçmezse doğum zamanı normal doğum yaptırmıyorlar bilginiz olsun.. enfeksiyon bebege de bulaşabilir diye sezaryene alıyorlar.. hakkınızda en hayırlısı olsun insallah geçer 🤲🏻