begonvilko amin hepimize şifa olsun inşallah. Hiç korkmayın hastalığın kendisi yan etkilerden çok daha tehlikeli. Ben de çok araştırdım,kendim için değil evladım için korktum hepimiz gibi. Yabancı bir sürü kaynaktan araştırmaları takip ettim,okudum. Hastalığa yakalanan,ağır geçiren ve ne yazık ki atlatamayan hamileleri görüp duyunca Allaha sığınarak,şifa umarak yaptırdım. Siz de yaptırın şifa olsun inşallah