SedaAlganBapnar canim istifa et diye ugrasacak senle belli.. sakin boyun egme istifa etme buyuk ihtimalle onlar seni kovar zaten. Ben de 1 yil boyunca hic uyari filan almamistim herkes benden cok memnundu. Hamile oldugumu ogrendim ve cok gecmeden mudurume soyledim 1 hafta sonra kanamam oldu ve 1 haftalik rapor aldim evde istirahat ettim. İse geri dondugum hafta beni kovdular.
Neden kovuldugumu sordum insan kaynaklarina, mudurume, gordugum herkese.. sok olmustum cunku hic beklemiyordum isimden de memnundum.
Nedenini bilmediklerini soylediler. Hamilesin diye kovduk demediler tabi.
İse iade davasi actim. Arabulucuda beni ise geri aldilar yuklu miktarda tazminat odememek icin. İse geri dondum ve dondugm gunden itibaren mobbinge basladilar. Yaptiklarini anlatmaya kalksam okumaya yorulursunuz:)
Yine de pes etmedim istifa etmedim. En sonunda onlar dayanamadi beni yine kovdu. Simdi yine dava actim. Ekimde ilk durusma yapilacak.
Yani demem o ki asla pes etme birak onlar kovsun en azindan haklarini alirsin.
Dava acmak istersen de sirkette calisan sayisinin yaninda, senin 6 ay calismis olman yeterli bilgin olsun.