Bezelye_2 Pandemiden dolayı doğum odalarında artık önlük giydiriyorlarmış pijama için izin verilmiyor servise çıkışta ancak denildi bilgisi olan?
es_aybala Bezelye_2 yatmışım yapıldıktan kısa bi süre sonra yeşil önlük giydirdiler doğumdan sonra odaya çıkınca giydim pijamalarımı