Kesinlikle süt ve süt ürünlerinin bozuk olması çok ama çok tehlikeli . İnş bi sorun olmaz kendinizi dinleyin . Ben bir keresinde gebe değilken içmiştim bilmeden vücudum kabardı ılık duş falan aldım geçti sonrasında. Neden bile bile yediniz onuda anlamadım. Ama bişey farkedersiniz kendinizde direk acile gidin. Hamilelikte çok tehlikeli olabilir.