Sonunda oğluma kavuştum ❤️
23 Ağustos akşamı kasığımda kabarcık patlaması gibi pıtır pıtır birşeyler hissettim ve o an bişey aktığını farkettim. Hemen tuvalete koştuğumda çamaşırımda ıslaklık olduğunu farkettim. Su olduğu belliydi ama belki akıntıdır diyerek kimseye bişey demedim. Pilates topunda egzersiz yapıp takip etmeye başladım hafif ağrılarım oluyordu ama düzenli değildi. 1 saat sonra bi baktım ki sızıntı şeklinde gelmrye devam edince eşime söyledim böyle doğum mu başlar diyip dalga geçti hatta benimle :) 1 saat sonra devam edince doktorumu aradım ve hastaneye git bi bakılsın dedi. Hemen hastaneye gittik nst de sancı çıkmıyordu ama alttan muayenede 2 cm açıklık olduğunu söylediler. Nöbetçi doktor baktığında aktif su gelmiyor , turnusol pedi verdi gece takip et pedteki kağıtlar kırmızıdan maviye dönerse su geliyor demek hemen gel doğumu başlatalım dedi. Sabaha kadar takip ettim sabah uyanınca bi baktım ki kağıtlar masmavi. Hemen kendi doktorumu aradım durumu anlattım gel hemen bakalım dedi. Apar topar hastaneye gittik ve doktorum bi baktı ki suyum gelmeye devam ediyor hemen yatış yapalım doğum başlamış dedi. 24 Ağustos öğlen 2 de yatışım yapıldı kendi sancım beklendi. Sancılarım 5 te başladı. Tam olarak şiddetli regl sancısı şeklindeydi. 7 gibi artık zorlanmaya sancı geldiğinde kıvranmaya başladım. 8 e çeyrek kala suni sancı takıldı ve açılmam 5 cm olmuştu. Kendi sancım iyiydi ama suni takıldıktan sonra işler çok zorlaşmaya başladı. En sonunda dayanamadığımı söyledim ve epidural takılmasını istedim. Ebe epidural yerine farklı bi iğne yapıcam sürecin hızlanır dedi. Kalçadan bi iğne yaptılar o iğneden sonra ciddi anlamda sersemleştim 15 dakika sonra çok fazla kusmaya başladım meğer rahmim hızla açılıyormuş kusma oyuzden olmuş. Bu arada alttan muayeneden çok korktuğum için asla baktırmıyordum. Aradan bi 15 dakika daha geçtikten sonra o bahsedilen ıkınma hissi geldi ve asla durduramıyodum hemen eşim ebeye seslendi bir bakıldı ki tam açıklığa ulaşmışım. Çocuk geliyor hemen çatala alıyoruz dedi. Doktorum geldi çatala geçtim ve toplam 3 ıkınmada tam 21:30 da oğlum dünyaya geldi 🥰 5 te başlayan sancım 9 buçukta son buldu toplam 4 buçuk saatte doğurdum 😊
Bebek bekleyen kardeşlerim şunu söyleyeyim sancılar kolay değil evet ama doğum asla okadar acılı ve zor değil. Bebeğiniz çıktığı an herşey bitiyor. Zorda olsa kavuşmak çok güzel ❤️
24.08.21 21:30 Hoşgeldin oğlum ❤️