Arkadaşlar acil cvp lütfen 🙏🏻 İlk cocuk erken doğum .. şuan 2. Gebelik ve 32. Hafta. Sarı sümüksü yapıda nişan geldi. Ağrı sızı hiç bişey yok.. doğum ne zaman başlar ?? Maximum kaç gün yada hafta sürer ?? Lütfen yaşayan varsa yada bilgisi olan varsa yazsın. Doktor ağrı yoksa şimdilik bekle demiş.. fakat merak edilen şu , bebek nişan sonrası ne kadar bir süre bekler ? Daha cok erken cünkü 🙏🏻🙏🏻