Cenkerim doktora sormadan bise yapma derim. Zeytinyagi surup kulak copu batiriyorlar falan kafalarina gore fitil koyuyorlar. Bence doktora sor oyle hareket et sonucta bir bebekten bahsediyoruz heryeri hassas zarar gorebilir. Biz 2 aylik olduk arada bir yapiyor bazen gunde 2 defa bazen 5 günde bir ama alttan gazini cok guzel cikariyor ve hic kasmıyor kendini. Doktor bazi bebeklerde olabiliyor dedi. Internetten de arastirdim siz istediginiz kadar uyarin yapmazsa yapmaz diyor. 10 günü gecerse problem dedi doktor ama sen yinede doktora git oyle hareket et.