Kızlar 25+4 haftalık hamileyim. Tam sacımı boyatacagım sıralar hamile oldugumu öğrendim. Neyse dedim dogumdan sonra boyatıyım bari en azndan şüphe olmaz icimde acaba bisey olur mu diye dogumdan sonra gider boyatırım. Az önce de aklıma takıldı bakıyım internetten dedim ne zaman boyatabilirim dogumdan sonra diye. Baktm bikac siteye girdim arastrdm falan. Bu kez de boya acıcı kana anne sütüyle de cocuga gecebilir. Cocuk iyice ek gıdaya gecmeden en az 1 sene boyunca boya önermiyorum vs yazan doktorlar var. Kafam iyice karıstı sizler ne düsünüyorsunuz bu konu hakknda ?