Bende doguramayanlar kervanına katıldım 39+3 üz ama ne sancı ne nişan hiç bi belirti yok yalancı sancı bile yok çok nazlı bi kızçem var gelmek istemiyo😂şaka bir yana sağlıkla gelsinde artık bekleyelim napalim👀👀bütün hamisler sağlıkla kavusalim kuzularimiza inşallah🤲