Periocalll Kizlar 37 haftalık olduk geçen hafta kan idrar verdim bugün aile hekimim, plt değerin 131 lerde dedi doktoruna belirt dedi bu zamana kadar hiç olmadı böyle bişey sonradan olunca kafam karıştı , yaşayan var mı bu durumu moralim bozuldu 😔