34+5 im 3. Günüm bugün bel ağrısından neredeyse haraket edemiyorum şuan sağıma yattım sırtıma doğru öyle bi ağrı vuruyor ki ne yapsam rahat edemiyorum
Doktorum çok normal olavak böyle şeyler dedi sizlerde bu kadar şiddetli yaşıyor musunuz? Bel fıtığımda var o yüzden mi bu kadar kötüyüm ?