Ada_kacira Keremmm rabbim güç kuvvet versin sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin sizde bizim için dua edermisiniz lütfen sizin şuan dualarınız kabul oluyor 🥺
Maviiiiiiiiiii Keremmm Allah yardımcın olsun bir avazda kurtulur bebeğini sağ sağlim kucagına alırson inşallah canım benim 💖🌺
Bebekinannesi Keremmm Sağlıcakla al inşallah kucağına sende bize dua edermisin o yolda yapılan tüm dualar kabul olurmuş bizde hayırlısiyka bebeklerimizi kucağımıza alalim
BeRidwan Allah yar ve yardımcınız olsun sağlıkla alın kucağınıza inşallah bana da dua edin lütfen riskten ötürü 24. Haftada yatış verdiler
Keremmm BeRidwan çok şükür aldım kucağıma 😊darısı tüm hamile olup doğum anını bekleyen hanımlara olsun Allah sagsalim kucağıniza almayı nasip etsin
Keremmm Busra333 çok şükür iyiyim ama dikis olayı berbat birşey 😊yüce rabbim herkese dikişsiz normal doğum yapmayı nasip eylesin
Keremmm Busra333 benim acı eşiğim çok çok düşük ama hem dikis atılırken hissettim hemde gerisini çok kötü hissediyorum😊
Keremmm Busra333 hakkında hayırlısı olsun canım hic moralini bozma çoğu sezeryan normal doğumdan daha iyi geçiyor. Allah sana ve bebeğine can sağlığı versin gerisi unutulup geçiyor 😊
Busra333 Keremmm amin canım çok teşekkür ederim 😍 korkmamaya çalışıyorum ama işte spianlde korkudan bayılmaktan ölmekten korkuyorum biraz 😁