32.Hafta gidip rapor alıyorsunuz 37 kadar çalışabilir raporu,37 kadar doğum gelirse kalan hafta doğum sonrasına devrediyor,parayı e devletten arama yerine tanımlı banka hesap mı ne yazıyorduk oraya tanımlayın oraya yatar ,tanımlı değilse PTT yatar,aldığını rapor muhasebe götürüp aylık yada peşin mi diye sorar ona yapılır ödeme,son 12 ay brüt ortalamanızı bakılır ve 1 senede 120 SSK olmanız gerekiyor sanırım daha detaylı bilgi için alo 170 arayıp sorabilirsiniz